• å lese om Pinglos oppsummering av hva som skjedde på internett i 2014 (no pressure)
  • å lese resten av Chassis 10-årskavalkade
  • å bruke den nye hodelykta mi i skauen
  • å gå i ull i hele januar
  • å overvære Femundsløpet i februar (forhåpentligvis)
  • å snørekjøre
  • å bruke resten av februar til å glede seg til våren
  • NM i vektløfting
  • mars

Mars er starten på våren, og da etableres samtidig nye treningsmål. Jeg har allerede skrevet ned målene for 2015, men det som er minst like spennende er å legge strategien for å komme dit. Det er generelt mer aktivitet i hverdagen min nå i tillegg til den ordinære treningen. Å trene mer kondis har vært prestasjonsfremmende med hensyn til vektløftingen, og det er gøy å oppleve mestring på nye områder. Derfor skal jeg lage meg noen kondismål også. De kommer til å bli mer spesifikke etter hvert.

  • trene opp bena til å tåle å løpe hver morgen (kun 30 min)
  • øke kapasiteten i motbakke
  • ta tiden på 100 og 200 meter

Dette er sekundærtrening, og jeg kommer ikke til å pushe kroppen til å løpe lengre distanser. Etter 4 uker med lett jogging 3-4 dager i uka har jeg fremdeles gode ben og føtter, og de skal jeg beholde.

Jeg klarte forresten å nå et 2014-mål på stevne i går – tresifret sammelagt – 100 kg 😉

Reklamer